Help Desk ծառայություններ
ՏՏ խնդիրները կարող են առաջանալ ցանկացած պահի․ և երբ դրանք առաջանում են, ձեր թիմին անհրաժեշտ է արագ և գիտելիքներով հարուստ աջակցություն։ Այստեղ է, որ օգնության է գալիս DataNet Armenia-ի օգնության կենտրոնի (Help Desk) ծառայությունները։ Ավելի քան 8 տարի մենք տրամադրում ենք հուսալի, SLA-ի վրա հիմնված աջակցություն այն բիզնեսներին, որոնք չեն կարող իրենց թույլ տալ ուշացումներ։ Մեր բազմալեզու օգնության կենտրոնի թիմը հասանելի է հեռախոսով, էլ. փոստով և տոմսերի համակարգերով (ticketing systems)՝ աջակցելու ձեր անձնակազմին ամեն ինչում՝ գաղտնաբառի վերականգնումից և ծրագրային խոտաններից մինչև կապի խնդիրներ և սարքավորումների անսարքություններ։ Մենք առաջարկում ենք բազմամակարդակ աջակցություն՝ ապահովելով, որ յուրաքանչյուր խնդիր լուծվի ճիշտ մասնագետի կողմից՝ համապատասխան փորձով։ Մենք ոչ միայն լուծում ենք խնդիրները, այլև փաստաթղթավորում ենք դրանք, վերլուծում միտումները և օգնում կանխել ապագա խնդիրները։ Մեր օգնության կենտրոնը դառնում է ձեր թիմի շարունակությունը՝ պահպանելով ձեր աշխատակիցների արդյունավետությունը և ձեր համակարգերի անխափան աշխատանքը։
Մեր ծառայությունը ներառում է
✔ Բազմալիք օգտատերերի աջակցություն (հեռախոս, էլ. փոստ, տոմսային համակարգ)
✔ SLA-ի վրա հիմնված արձագանքման և լուծման ժամկետներ
✔ Տեխնիկական աջակցություն
✔ Խնդիրների հետևում և հաշվետվություն
✔ Գիտելիքների բազա և ինքնասպասարկման աջակցության տարբերակներ
Ժամանակն է գործելու
Lets go