|

Prodigi

Հաճախորդ

Prodigi

Աշխատանքի տեսակ

Աջակցություն և սպասարկում

AbՆախագծի մասին

DataNet ընկերությունը Prodigi-ի համար իրականացնում է համալիր տեխնիկական սպասարկում տարեկան պայմանագրի շրջանակներում՝ ապահովելով կազմակերպության ՏՏ ողջ կառուցվածքի ամբողջական աջակցությունը։

 

Նման երկարաժամկետ համագործակցությունը հնարավորություն է տալիս պահպանել աշխատանքային գործընթացների կայունությունը, երաշխավորել անվտանգության բարձր մակարդակը և ապահովել սարքավորումների ու համակարգերի անխափան աշխատանքը։

 

Պայմանագրի շրջանակներում Datanet-ի մասնագետներն իրականացնում են սերվերային և ցանցային ենթակառուցվածքի կանոնավոր սպասարկում, մոնիտորինգ, ծրագրային ապահովման թարմացում, տվյալների պահուստավորում և վերահսկողություն պոտենցիալ սպառնալիքների նկատմամբ։ Դրա շնորհիվ Prodigi-ն ստանում է պաշտպանված և կայուն ՏՏ միջավայր, որը կարող է արդյունավետորեն աջակցել ընկերության ամենօրյա գործունեությանը։

 

Հատուկ ուշադրություն է դարձվում աշխատանքային կայանների և ծայրամասային սարքավորումների սպասարկմանը։ Իրականացվում են ախտորոշում, կանխարգելում, անսարքությունների վերացում, ծրագրերի և համակարգերի կարգավորում՝ համաձայն աշխատակիցների խնդիրների։ Նման մոտեցումը թույլ է տալիս նվազագույնի հասցնել պարապուրդը և ապահովել անձնակազմի հարմարավետ աշխատանքը։

 

Նաև DataNet-ի պարտականությունների մեջ է մտնում անվտանգության համակարգերի սպասարկումը, ներառյալ տեսահսկումը, մուտքի համակարգերը, ցանցային սարքերը և ձայնագրման սերվերները։ Պարբերական ստուգումները և կարգավորումների ճշգրտումները օգնում են պահպանել օբյեկտների և տվյալների պաշտպանության բարձր մակարդակ։

 

Տարեկան պայմանագիրը Prodigi-ին ապահովում է կանխատեսելիություն, արձագանքման օպերատիվություն և մշտական տեխնիկական աջակցություն։ Datanet-ի հետ համագործակցությունը ստեղծում է հուսալի տեխնոլոգիական հիմք բիզնեսի կայուն զարգացման և նոր ծրագրերի իրականացման համար։

Հաջորդ նախագիծ

Դարձրեք ձեր հաջորդ նախագիծը իրականություն

Lets go