ՀՅՈՒՐԱՆՈՑԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ ԵՎ ՆԵՐՔԻՆ ՀԵՌԱԽՈՍԱԿԱՅԱՆ՝ ՄԵԿ ՀԱՎԵԼՎԱԾՈՒՄ
Ապահովեք Ձեր հյուրերի ակընթարթային ամրագրումն ու ներքին հաղորդակցությունը, կառավարեք Ձեր հյուրանոցի հաշվետվություններն ու անձնակազմի գործառույթները, կատարեք մինչև 90% խնայողություններ՝ քաղաքային և միջազգային զանգերի վրա՝ ՄԵԿ ՀԱՎԵԼՎԱԾԻ ՄԻՋՈՑՈՎ։
Եթե պրոֆեսիոնալ սպասարկումն ու հյուրընկալության հարուստ փորձը ապահովում են հյուրանոցի դրական համբավը, ապա կոմունիկացիոն համակարգը և կառավարման ծրագիրը՝ հաջողված բիզնեսի հիմնասյունն են։
Ըմբդնռլեով այդ փաստը մենք առաջարկում հյուրընկալության փոքր և միջին ներկայացուցիչներին ներդնել Yeastar ընկերության մշակած ծրագրային ապահովումը, որն ունի լավ մշակված կապի եւ հյուրանոցի կառավարման միասնական համակարգ:
Hotel App-ը թույլ է տալիս փոքր եւ միջին հյուրանոցներին ինտուիտիվ կերպով կառավարել ամրագրումները, մուտքի և ելքի ծառայությունները, ստուգել յուրաքանչյուր սենյակի կարգավիճակը, մատուցել մինի-բարի ծառայություններ եւ դուրս գրել անհատական հաշվապահական հաշվետվություններ ու կատարել հյուրանոցի կառավարման առօրյա գործառույթները՝ մեծապես բարձրացնելով հյուրերին մատուցվող ծառայությունների որակն ու հյուրանոցային բիզնեսի արդյունավետությունը:
1. Բազմաֆունկցիոնալ կառավարվող համակարգ
Հյուրանոցի կառարվարման հավելվածը ապահովում է հյուրընկալության կառավարման առաջնակարգ հնարավորություններ՝ հյուրանոցային հեռախոսացանցի հետ միաժամանակ: Սենյակների մուտքի եւ ելքի ամրագրում, զանգի վճարումներ
2. Հյուրերի բարձրակարգ սպասարկում
Հյուրի գոհունակությունը Ձեր հյուրանոցի հաջողության հիմնասյունն է: Հյուրանոցային հավելվածի միջոցով Դուք հեշտորեն կարող եք ստանալ հյուրերի վերաբերյալ ամբողջական տեղեկատվությունը: Հյուրընկարլները կարող են անժամկետ պահպանել հյուրի տվյալները, ինչպես նաեւ ճանաչել կրկնակի ժամանող հյուրերին` ամրապնդելու հյուրի հոնորարը:
3. Բիզնեսի կառավարում իրական ժամանակի ռեժիմում
Ավտոմատացված հաշվապահություն, որը հաշվառում է հյուրերի բոլոր ծախսերը՝ զանգերի վճարումներ, մինի բարի ծախսեր, ռեստորանի պատվերներ եւ այլն, որը վճռորոշ է Ձեր հյուրանոցին գործունեությանը ինտեգրված տեսք տալու համար:
4. Կորպորատիվ ծախսերի կրճատում
Հյուրանոցի կառավարման եւ հեռախոսակապի բոլոր ֆունկցիաները մեկ միասնական համակարգում, թույլ են տալիս նվազեցնել թղթաշրջանառությունը եւ պահպանել հյուրերի բոլոր տվյալները:
Հյուրանոցային հավելվածի ներդրումը կրճատում է գործառնական ծախսերը և ապահովում ձեր բիզնեսի մրցունակությունը:
Հյուրանոցային ծրագրի առանձնահատկությունները
- Վճարման անդորագրեր/ հաշվետվություններ
- Ամրագրում
- Զանգեր սենյակների միջեւ
- Զանգերի տոկոսադրույքը
- Մուտքի գրանցում
- Ելքի գրանցում
- Սենյակի կարգավիճակի ցուցադրություն
- Ֆիրմային Email շաբլոններ
- Խմբերի վճարում/դուրս գրում
- Հյուրերի ցուցակ
- Տոնական գին
- Ժամավարձ
- Մինի Բարի հաշվարկ
- Սենյակային խմբեր
- Սենյակը պետք է մաքրել
- Սենյակի տեղափոխում
- Արթեցուցիչի նշանակում
- Սենյակի կարգավիճակը` ըստ նշանակության
- Ճանհանգստացնել ստատուս